Romanii au talent, cea mai urmarita emisiune din 2011

PRO TV incheie 2011 asa cum si-a obisnuit telespectatorii an de an, in pozitia de lider absolut de audienta. Fie ca e vorba de stiri, emisiuni de divertisment, filme sau sport, telespectatorii aleg intotdeauna PRO TV. Cifrele de audienta pe anul 2011 plaseaza PRO TV in fruntea clasamentului audienetelor, atat la nivelul intregii zile,
cat si pe toate segmentele orare, inclusiv prime-time.

Si in 2011 PRO TV a fost lider incontestabil de audienta la toate capitolele, inregistrand la nivelul intregii zile o audienta medie de 2,8 puncte de rating si 18,2 % cota de piata pe publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, in vreme ce Antena 1 a obtinut o medie de 1,9 puncte de rating si 12 procente din cota de piata. Si pe publicul din mediul urban PRO TV a fost lider la nivelul zilei cu o medie de 2,9 puncte de rating si 15 % cota de piata, fata de Antena 1 care a adunat 2,1 puncte de rating si 11 % cota de piata.

PRO TV a fost favoritul romanilor in ceea ce priveste divertsimentul, fie ca e vorba de show-uri precum “Romanii au talent” sau “Vocea Romaniei”, fie ca e vorba de umor marca “Serviciul Roman de Comedie” sau de Catalin Maruta si “Happy Hour” si serialul pentru toate generatiile “Pariu cu viata”. Emisiunea fenomen “Romanii au talent” a fost cea mai urmarita in 2011 in 100% din editii si a inregistrat audiente record, demne de invidiat. Astfel, la nivelul puplicului comercial din mediul urban cu varste curpinse intre 18 si 49 de ani “Romanii au talent” a obtinut in 2011 o medie de 19,9 puncte de rating si o cota de piata de 51,7 %, de sase ori mai mult decat Antena 1 care a obtinut 3,3 puncte de rating si 8,6 % cota de piata. Raportul se pastreaza si pe publicul din mediul urban, PRO TV fiind lider cu o medie de 19,5 puncte de rating si 43,1 % cota de piata, urmat de Antena 1 la mare distanta cu numai 3,6 puncte de rating si 8 procente din cota de piata.

Cea mai urmarita editie “Romanii au talent” (11 martie 2011) a obtinut o audienta medie pe publicul sau tinta de 23,3 puncte de rating si 54,6 % cota de piata. Mai mult decat atat, “Romanii au talent” este cel mai vizionat program al anului 2011, atat la nivelul publicului comercial, cat si al celui din mediul urban si al celui national, cu peste 3,6 milioane de telespectatori pe editie la nivelul intregii tari. In acelasi top al programelor pe 2011, PRO TV si-a adjudecat si locurile second si tert cu meciurile din “Europa League” si emisiunea “Vocea Romaniei”, la nivelul publicului comercial.

sursa: Protv

Introdu Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


*